Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Ε4 στα Ιωάννινα
Με οργανωτική και αγωνιστική επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Ε4 Πρωτάθλημα της Δ΄ Ένωσης, που διοργάνωσε η Ακαδημία Αντισφαίρισης Ιωαννίνων.
Συνολικά 65 αθλητές και αθλήτριες από την Ήπειρο, την Κέρκυρα, το Αγρίνιο και άλλες περιοχές συμμετείχαν στους αγώνες, που διεξήχθησαν στα γήπεδα τένις του Πανηπειρωτικού Σταδίου, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις με το αγωνιστικό τους επίπεδο και το ήθος τους.
Το Ε4 αποτελεί έναν νέο θεσμό που καθιερώθηκε από την ΕΦΟΑ και απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς αθλητές και αθλήτριες, δίνοντάς τους την ευκαιρία να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο αγωνιστικό τένις και να αποκτήσουν πολύτιμες εμπειρίες.
Η Δ΄ Ένωση ευχαριστεί την Ακαδημία Αντισφαίρισης Ιωαννίνων για την εξαιρετική διοργάνωση.
Από τη Δ΄ Ένωση



